31.03.2011

Czwartek, 31 marca 2011 | dodano:31.03.2011
Pr. maks.:52.56Temperatura:17.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 1508kcalPodjazdy:300mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
Spotklaiśmy się z Arturem o 13 pod pomnikiem Syreny, chwila na omówienie trasy i dość szybko ruszyliśmy wzdłuż Wisły, pojeździliśmy troche po asfalcie, kawałek w lasku na Bielanach. Artur miał małe problemy z blatem (Specialites), konkretnie z jego dokręceniem, przez co nieco ograniczyliśmy prędkość, chociaż dla mnie i tak było dość konkretnie :)
Jako, że musiałem o 16 wyjść z domu, a wcześniej musiałem wrócić i się ogarnąć, tak więc byliśmy nieco ograniczeni czasowo, więc pojechaliśmy polansować się w centrum, zaliczyliśmy podjazdy Obozową, Mostową, Spacerową i Książęcą, zjazd z Tamki, Belwederskiej i Agrykoli. Pojeździliśmy chwilę, weszliśmy po schodkach na most Poniatowskiego, przejechaliśmy na drugą stronę. Rozdzieliliśmy się przy rondzie Waszyngtona i spokojnym tempem wróciłem do domu.

Przy okazji: Slicki zupełnie nie nadają się nawet na miasto, przejazd nawet płytkim piachu kopnym + najmniejszy ruch kierownicą = jazda bokiem, nawet na mokrym asfalcie trzeba bardzo uważać, do tego (pewnie to tylko u mnie) o przebicie dętki, mniejszy komfory jazdy, plus po przebiciu i wymianie/załataniu dętki nie napompujemy jej do zalecanych 7-8 atmosfer, przez co ryzykujemy złapaniem snejka. A do tego wszystkiego rzadko kto na trasie ma dętkie do cienkich kapci :)