Grudzień, 2011

Czwartek, 29 grudnia 2011 | dodano:29.12.2011 Kategoria 40-59km
Pr. maks.:0.00Temperatura:4.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Wczoraj po testach dopompowałem nieco widelec, damper i kółka, do tego założyłem nowy mostek a dziś rano obudził mnie listonosz, który przyniósł mi opony (-:
Z Piotrem umówiliśmy się na R. Wiatraczna, gdzie dojechał do nas jeszcze nasz ścigant Artur.
Dojechaliśmy do MPK (Mazowiecki Park Krajobrazowy, żeby nie było... ;) ), gdzie na moje nieszczęście było dużo piachu - nie dość, że opona dość mocno nabita to i Kenda Karma nie jest zbyt szeroka ani nie radzi sobie zbyt dobrze w piachu (chociaż gdzie ona sobie radzi? :/ ). Trochę zjazdów, podjazdów, ogólnie dużo miejsca na testowanie sprzętu.
Pod koniec jazdy w terenie zamieniłem się z Arturem rowerami (dobrze, że też ma ubijaki (-: )i przejechaliśmy kilka kilometrów, w sumie nie było najgorzej na jego carbo-Sparku, rower był jak dla mnie zbyt mało zwrotny - dłuższy mostek, szersza i dłuższa kierownica, kąt główki mniejszy o 1 st. i różnica jest ogromna. W każdym razie obyło się bez gleby.
Wyjechaliśmy z MPK i po asfalcie wróciliśmy do domów (-:

Test nowego sprzętu :D

Środa, 28 grudnia 2011 | dodano:28.12.2011 Kategoria 20-39km, Inne
Pr. maks.:0.00Temperatura:5.0 HRmax:(%)HRavg(%)
No i wreszcie!
Nowy sprzęt złożony, jeszcze nie do końca co prawda, ale jak na razie mam stare części i na nich jeździłem :D
Żeby za dużo nie zdradzać - powiem, że full do XC, powiem, że ~11 kg (co jest słabym wynikiem, no ale rama to 2500 g :/), warto było założyć nieco cięższe gripy (38 g!) ESI, które są MEGA wygodne, no i najważniejsze to to, że sprzęcik działa bardzo fajnie.
Wczoraj jeszcze doszła sztyca z którą miałem sporo problemów przy montażu, ponieważ jej dość specyficzne jarzemko (no dobra, zdradzę, że to Bontrager XXX) działające na zasadzie klinu zaklinowało się na amen i nie mogłem go wyciągnąć, dopiero po pobycie w zamrażarce i potraktowaniu Brunoxem część jarzma puściła i mogłem sobie ładnie ustawić siodełko (-:
Pojechaliśmy z Piotrkiem do Bielańskiego, trochę się pokręcić, potestować, musiałem dopompowywać amortyzator bo jednak troszkę za mało dmuchnąłem, ale mimo wszystko było super.

Jeszcze zostało kilka części, czyli opony (które już do mnie jadą), mostek (także w drodze), śruby Al/Ti no i uszczelniacz, wentylki, taśma i tyle :D

Także składam rowerek i całą rozpiskę wraz z fotami wrzucę (-: