Świętokrzyskie 25.04.2011

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | dodano:25.04.2011 Kategoria 60-79km, Trening
Pr. maks.:52.69Temperatura:19.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
Dziś już nie analizowałem mapek, bo i tak pewnie nic bym nie zapamiętał, pojechałem wg. starego i sprawdzonego sposobu 'na pałę', co później okazało się całkiem dobrym rozwiązaniem.
Najpierw udałem się na zjazd, który wczoraj zaliczyłem podwójnie, zjechałem i pojechałem dalej, najpierw nieco asfaltu, później znalazłem teren, którym jechałem dość długo. W terenie po wczorajszych i przedwczorajszych opadach było dość sporo błota i wilgotnego piachu, jednak jak zwykle, tam, gdzie jest dużo błota jest duzo zabawy :)
Pojeździłem trochę w nieznanym terenie, póxniej wjechałem na asfalt, przejechałem na drugą stronę Staszowa, w teren, w któreym jeździłem poprzednio, tam akurat było znacznie mniej błota, znacznie więcej piachu, do tego kilka uroczych zjazdów po trawie :)
Dalej nudnym asfaltem i prosto do Staszowa, dokręcić do 60km przez teren ogródków działkowych, tam raptem z kilometr w terenie i dalej trochę naokoło przez rynek do domu.