Podjazdy + Bielański - 29.05.2011

Niedziela, 29 maja 2011 | dodano:29.05.2011 Kategoria 40-59km, Trening
Pr. maks.:57.96Temperatura:22.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 1472kcalPodjazdy:706mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
Ciepły, słoneczny dzień, wiatr zachodni, ok 10 kmph.
Już od samego początku problemy, ledwo wyszedłem na klatkę schodową z rowerem i strzelił mi gumowy o-ring trzymający odbiornik licznika - szybki powrót do domu, naprawa przy pomocy zipów i na trasę!
Na początku z racji ograniczenia czasowego miałem pojechać jedynie zrobić podjazdy i wrócić, jednak pogoda była zbyt dobra. W drodzę na Agrykolę musiałem jeszcze dopompować przednie koło, albo łatka słabo trzyma, albo gdzieś jest jakaś mikro dziurka. Agrykola zdobyta dziesięciokrotnie, po czym zjechałem Książęcą (Vmax) i wzdłuż Wisły do Bielańskiego.
W Bielańskim to samo co zwykle, tyle, że więcej ludzi. Najpierw na najlepszym kawałku w całym lasku, czyli dość stromym siodle (ostry zjazd i od razu równie ostry podjazd) zaczęli podchodzić ludzie na crossach, na szczęście nie wskoczyłem szybko na zjazd, tylko zatrzymałem się przed nim, chwilkę poczekałem i zjechałem, chyba troszkę zbyt pochopnie, bo w połowie zjazdu spojrzałem na podjazd a tam z drugiej strony jakiś typ zjeżdża - śmierć w oczach ... na szczęście zdążyłem odbić nieco i przejechałem bokiem - uff :)
Pokręciłem się jeszcze po Bielańskim i wróciłem do domu.