Trening WKK - 14.06.2011

Wtorek, 14 czerwca 2011 | dodano:14.06.2011 Kategoria 40-59km, Trening
Pr. maks.:47.49Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 1296kcalPodjazdy:493mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
Kolejny tening z WKK.
Tym razem zamiast pojechać w teren udaliśmy się w kierunku Agrykoli. Oczywiscie każdy wyobrażał sobie monotonny trening podjazdów, jednak pojechaliśmy najpierw do parku, na trawę, gdzie trenowaliśmy wskakiwanie i zeskakiwanie z roweru. Ostatnio właśnie oglądałem relację z jakiegoś maratonu i zastanawiałem się jak tak fajnie i dynamicznie wskakują/zeskakują z roweru. Pojeździliśmy trochę w kółko wskakując i zeskakując, później podjeżdżaliśmy pod stromą górę, gdzie w pewnym momencie zeskakiwaliśmy i podbiegaliśmy po czym zjeżdżaliśmy rynną. Każdy zrobił z 4-5 takich podjazdów i zjazdów po czym pojechaliśmy podjeżdżać wzdłuż schodów co okazywało się dość trudne. Wzdłuż schodów podjeżdżaliśmy podjazdami dla wózków z tym, że były 2 metry podjazdu, 2 matry płasko, znów podjazd, płasko i tak z 10 razy i dalej zjazd wzdłuż tej samej rynny co wcześniej lub wersja hardcorowa - kolejne 6 podjazdów z tym, że bardziej stromych i krótszych a dalej dość techniczny zjazd. Znów każdy zrobił kilka takich kółeczek, odbyło się szybkie losowanie koszulki i do domu :)