Kampinos, najdłuższy wyjazd w sezonie ;) - 16.07.2011

Sobota, 16 lipca 2011 | dodano:17.07.2011 Kategoria >100km, Trening
Pr. maks.:49.28Temperatura:28.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
Metro Młociny, jak zwykle o 10. druga grupa miała na nas czekać w Truskawiu o 11.
Na Młocinach spotkałem tylko Konrada, po kilku chwilach dojechał jeszcze Mariusz. Chwilkę poczekaliśmy i ruszyliśmy do Truskawia, jednak Konradowi nie chciało się z nami daleko jeździć i pojechał w stronę Sierakowa.
Z Mariuszem dojechaliśmy do Truskawia w 20 minut, więc mieliśmy jeszcze sporo czasu, wskoczyliśmy na czarny szlak, który okazał się nieprzejezdny - jedna, wielka kałuża, zatem wróciliśmy na parking. Pokręciliśmy się chwilę po Truskawiu, gdzie dołączył do nas Łukasz i ruszyliśmy na szlak.
Udaliśmy się do ulubionej budki wszystkich rowerzystów w Roztoce, gdzie uzupełniliśmy zapasy i pojechaliśmy dalej, kawałek czerwonym szlakiem, później na żółty. Chwilę pojechaliśmy żółtym, jednak po chwili zorientowaliśmy się, że nie wiemy, gdzie jesteśmy, Łukasz zaczął oglądać mapę, jednak akurat przejeżdżało dwóch gości na fullach Santa Cruz z Fox'ami po 140 i 150 mm skoku z przodu ;) Spytaliśmy, czy możemy się podłączyć i pojechaliśmy z nimi. Pojechaliśmy do Górek, gdzie koledzy pokazali nam fajnego singletracka, którego przejechaliśmy w obie strony. Wróciliśmy przez Roztokę do Truskawia przejeżdżając jeszcze fajnymi singletrackami.
Błędem było:
-zjedzenie dwóch bułek na śniadanie i wzięcie 2 bananów i 2 batonów na trasę
-brak kasy, czyli brak możliwości uzupełnienia zapasów na trasie
-wzięcie tylko 2 litrowego Camelbaka, który jednak na 8 godzin okazał się zbyt mały.
Z Młocin do domu ledwo dojechałem, dziwnie się czułem, przy 28 stopniach i pełnym słońcu było mi zimno, pewnie ze względu na małe odwodnienie :<

A do tego telefon zarejestrował tylko 63 km trasy : http://www.sportypal.com/Workouts/Details/1359401