Bielański - Agrykola - Szczęśliwice - Komisariat Policji - 24.07.2011

Sobota, 23 lipca 2011 | dodano:23.07.2011 Kategoria 60-79km
Pr. maks.:48.37Temperatura:18.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 2975kcalPodjazdy:106mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
Udało się, nie padało ;)
Najpierw z Piotrkiem i Łukaszem do Bielańskiego, później pojechaliśmy na Agrykolę, gdzie popodjeżdżaliśmy 'po schodach', pozjeżdżaliśmy. Później Piotrek wrócił do domy a my z Łukaszem pojechaliśmy jeszcze na Górkę Szczęśliwicką. Znowu - troche podjeżdżania, troche zjeżdżania, przy okazji zauważyłem jak jestem przyzwyczajony do telewizorków w manetkach, strasznie dziwnie sie bez nich jeździ, z resztą podjeżdżając na przekosie z przodu łańcuch spadał mi ze środkowej zębatki co skutecznie mnie unieruchamiało ;)
Później wracaliśmy, Łukasz potrzebował jeszcze do apteki, kupić sprzęt do odpowietrzania hampli i zalewania kółek. Szukając otwartej apteki znalazłem futerał z kartami kredytowymi/bankomatowymi, czy podobnymi, jako, że nie było żadnego numeru, czy adresu podrzuciliśmy karty na pobliski komisariat, podjechaliśmy zrobić zakupy w aptece i do domu :)
Przy okazji przetestowałem maść rozgrzewającą, którą posmarowałem nogi, faktycznie, w ręce i klatkę było dość chłodno, jednak nogi nawet na postoju pozostawały ciepłe, szału nie ma, jednak maść w pewnym stopniu działa.
Do tego nowe gripy KCNC z pianki EVA, w dotyku okazały się dość twarde (znacznie twardsze od Ritchey'ów WCS), ciężko się zakłada, są krótkie na tyle, że musiałem kompletnei zmienić ustawienie klamek/manetek. Podczas jazdy (bez rękawiczek) gripy okazały się całkiem fajne, ciekawe wypłaszczenia powodują, że dłoń ładnie się układa, są również w miarę przyjemne w dotyku, zobaczymy co będzie w rękawiczkach :)
Przy okazji zamiast sportypala użyłem dziś Endomondo, jednak nie widzę specjalnie zalet w porównaniu ze Sportypalem, raczej w funkcje jest uboższe, w działaniu pozostaje takie samo, również zdarzają sięprzekłamania, jak choćby dzisiejsza V max - 210 km/h :)