Bielański, Agrykola, znów Agrykola i dziura - 04.08.2011

Czwartek, 4 sierpnia 2011 | dodano:04.08.2011 Kategoria 60-79km, Trening
Pr. maks.:46.64Temperatura:23.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:350mRower:Rockrider 5.2 custom - nie istnieje.
No, wreszcie przyszło lato i super pogoda, dziś fajnie, bardzo ciepło, lekki wiatr południowy.
W domu wziąłem jeszcze slicki, zmieniłem tylną dętkę na starą - załataną, jednak albo była jeszcze jedna dziura, albo siedziało coś w oponie, albo źle zakleiłem, po napompowaniu była dziurka, więc założyłem opony w teren.
Wyszedłem z domu i na dole zdziwienie, z tyłu nie było powietrza, podjechałem do kompresora, chyba w domu nie napompowałem, powietrze nie schodziło :)
Pojechałem do Bielańskiego, tam dość sporo błota. Zrobiłem dwie pętle, później pojeździłem jeszcze trochę po lasku. Dalej na Agrykoli 10 podjazdów, następnie kilka razy popodjeżdżałem po schodkach, pozjeżdżałem 'terenem', po którymś 'terenowym' zjeździe udało mi się rozwalić kolejną dętkę - szybka akcja naprawcza na ławeczce i do domu :)