MPK - 29.12.2011

Czwartek, 29 grudnia 2011 | dodano:29.12.2011 Kategoria 40-59km
Pr. maks.:0.00Temperatura:4.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Wczoraj po testach dopompowałem nieco widelec, damper i kółka, do tego założyłem nowy mostek a dziś rano obudził mnie listonosz, który przyniósł mi opony (-:
Z Piotrem umówiliśmy się na R. Wiatraczna, gdzie dojechał do nas jeszcze nasz ścigant Artur.
Dojechaliśmy do MPK (Mazowiecki Park Krajobrazowy, żeby nie było... ;) ), gdzie na moje nieszczęście było dużo piachu - nie dość, że opona dość mocno nabita to i Kenda Karma nie jest zbyt szeroka ani nie radzi sobie zbyt dobrze w piachu (chociaż gdzie ona sobie radzi? :/ ). Trochę zjazdów, podjazdów, ogólnie dużo miejsca na testowanie sprzętu.
Pod koniec jazdy w terenie zamieniłem się z Arturem rowerami (dobrze, że też ma ubijaki (-: )i przejechaliśmy kilka kilometrów, w sumie nie było najgorzej na jego carbo-Sparku, rower był jak dla mnie zbyt mało zwrotny - dłuższy mostek, szersza i dłuższa kierownica, kąt główki mniejszy o 1 st. i różnica jest ogromna. W każdym razie obyło się bez gleby.