03.05.2012

Czwartek, 3 maja 2012 | dodano:03.05.2012 Kategoria 60-79km, Trening
Pr. maks.:52.50Temperatura:26.0 HRmax:182( 88%)HRavg146( 71%)
Kalorie: 2063kcalPodjazdy:272mRower:Merida 96
W sumie dziś to bardziej szwendanie się po mieście niż konkretny trening, chociaż kilka elementów treningowych zrobiłem a każdy przejechany kilometr jest dobry :)
Dziś pogoda znacznie lepsza niż w ciągu kilku poprzednich dni - zamiast 'parówy' było przyjemnie ciepło.
Najpierw pojechałem w stronę Agrykoli przez most gdański, połowa miasta zamknięta - Krakowskie przedmieście zablokowane, bo 3. Maja, Marszałkowską też zamknęli, bo metro nam budują...
2x zjechałem terenowym zjazdem obok Agrykoli i podjechałem i po schodkach i normalnym podjazdem. Później trochę asfaltem, żeby znów zaliczyć Agrykolę. Dalej pojechałem do Bielańskiego, gdzie zrobiłem zaledwie 1 kółko, a że na liczniku mały dystans i jakoś tak głupio zmarnować taki ładny dzień to podjechałem jeszcze na górkę szczęśliwicką, gdzie było koszmarnie dużo ludzi, w każdym razie popodjeżdżałem, pozjeżdżałem i pojechałem w stronę domu. Przed mostem Poniatowskiego złapałem darmowe taxi - 517 jechało i aż tak głupio nie było pojechać w tunelu aero :D
Most, al. Zieleniecką i kawałek Targowej przejechałem ze średnią 50 kmph :>

Mało dokładna mapka, bo robiona 'z palca' :)