Powtórka z rozrywki - 26.07.2012

Czwartek, 26 lipca 2012 | dodano:27.07.2012 Kategoria 40-59km
Pr. maks.:50.50Temperatura:27.0 HRmax:186( 90%)HRavg161( 78%)
Kalorie: 2063kcalPodjazdy:234mRower:Merida 96
Powtórka z rozrywki, bo pojechałem na trasę sobotniego Memoriału Bercika do Marek, trasa była świetna, interwałowa, więc można zrobić fajny trening :)
Do Marek dojazd jak zwykle ok, na Radzymińskiej standardowo czerwona fala, jednak później praktycznie cały czas 35 kmph, trochę jazdy między autami, ale bez problemu dojechałem na początek trasy. W zasadzie to nie ma czego opisywać, bo wszystko już opisałem w sobotę po wyścigu, jednak dodam, że trasa posprzątana na błysk, żadnych strzałek, żadnych butelek, nic - bardzo ładnie :)
Na pierwszym okrążeniu (w sumie zrobiłem ok 1.5) w kilku miejscach miałem problem ze znalezieniem trasy, w zasadzie nie tylko ja, bo po ok 4 km spotkałem błądzącego kolarza Legii, który też chciał sobie objechać traskę :) W każdym razie po chwili błądzenia udało się znaleźć właściwą drogę, kilka razy miałem również spore wątpliwości, ale udało się przejechać bez zgubienia się.
Na drugim okrążeniu skróciłem trasę o pierwsze 4 km omijając głównie asfalt i mniej ciekawy teren wyjeżdżając w miejscu w którym zgubiłem się na początku :) Z końcówki również obciąłem ok 2 km, ale to dojazd po asfalcie do startu/mety, więc również mało interesujący teren.
Powrót Radzymińską przy mniejszym natężeniu ruchu z również niezłą prędkością ok 40 kmph (max wykręciłem 51 :)), chyba wiał lekki wiatr w plecy, ale co tam... Z Radzymińskiej odbiłem sobie i przejechałem jeszcze kawałek laskiem bródnowskim.

W przyszłym sezonie może szosówka zagości w moim garażu, więc być może ;>
Swoją drogą z tyłu wczoraj miałem bardzo niskie ciśnienie, zatrzymałem się nawet za wiaduktem przy M1, żeby sprawdzić, czy nie przebiłem opony :]
safian
- 13:34 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że na asfalcie tylko Cię spowalniam :) Utrzymanie >40km b. rzadko udaje mi się na odcinku większym niż choćby 10km a prędkości 45+ prawie w ogóle nie notuję.
Niskie ciśnienie nie powinno dawać, aż tyle strat, musimy się kiedyś przejechać na szosach.

IksC - 13:15 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zasob